Dlouhá fronta u pokladny bývá pro mnoho lidí značně nepříjemná. Ne vždy je však třeba vnímat ji negativně. O čas vás sice okrade – ale může vám do kapsy přihrát nějaké ty drobné. Společnost Lidl totiž zavedla v rámci inovace, jejímž cílem je zvýšit spokojenost zákazníků a zefektivnit nakupování, politiku finanční kompenzace front u pokladen.
Jak to vlastně funguje
Politika společnosti Lidl nabízí přímou slevu 50 Kč na nákup, pokud doba čekání u pokladny přesáhne pět minut, jak píše web Kupi. Tato iniciativa je pozoruhodná tím, že se uplatňuje okamžitě u pokladny, a poskytuje tak nakupujícím okamžitou úlevu bez nutnosti následných reklamací nebo úprav. Jinými slovy – nemusíte nikam na informace.
Slevu prostě dostanete ihned a z aktuálního nákupu. „Mně to poradila přímo pokladní. Říkala, že stojím dlouho, tak ať si požádám o slevu. Nevím sice, proč mi ji tam nemohla ťuknout hned bez všech těch řečiček, ale i tak těch 50 korun potěšilo,“ svěřila se se svou zkušeností paní Iveta K. ze Štěchovic.
O kaucích týkajících se bydlení v pronájmu má řada lidí jen velmi mlhavé povědomí. A to je přitom opravdu škoda, připravuje se tak o peníze.…
více
Srovnání s ostatními maloobchodními řetězci
Společnost Lidl ovšem není v řešení problémů s dobou čekání ve frontách osamocena. Kaufland, který je rovněž součástí skupiny Schwarz, nabízí podobnou kompenzaci, ale v jiném formátu. V Kauflandu si zákazníci musí po zaplacení vyzvednout u informací poukázku na budoucí nákup – obvykle rovněž v hodnotě 50 Kč.
Lidl nechce přijít o zákazníky
Z nedávných průzkumů, včetně průzkumů společností Mastercard a GfK, vyplývá, že přibližně 27 % zákazníků prodlevy u pokladen v obchodech s potravinami značně obtěžují. Jak však ví každý obchodník, čas od času se jim prostě vyhnout nedá. A právě proto zavedl Lidl tuhle novinku. Chcete nakupovat v supermarketu levněji? Pak si osvojte strategii, kterou jsme na webu adbz nedávno podrobně popsali.