Většina velkých obchodů po Česku, ať už jde o Lidl, Penny nebo Kaufland, začíná ze svých prodejen stahovat malé příruční nákupní košíky. Ty nejspíše vystřídají hybridní varianty na kolečkách, kterémají být dle prodejců pohodlnější a mnohem jednodušší na manipulaci. Mnoho zákazníků však s tímto trendem nesouhlasí a obrací se na personál, aby od těchto změn odstoupili. Řetězce se však hájí tím, že pouze dodržují standardy.
Někteří s tím nemají žádný problém, jiní si stěžují
Problém příručních nákupních košíků spočíval dle serveru iDnes v tom, že je lidé museli nosit v rukách, což je mohlo snadno vytížit. Hybridní varianty na kolečkách proto mají být vhodnou alternativou, díky které mohou zákazníci vozit svůj nákup pohodlně za sebou (ať už je příliš těžký či nikoli). Co se týče manipulace, je to ve finále snadné a například mnohem jednodušší než před sebou tlačit velký nákupní košík.
Pokud jste si zakoupili tuto bagetu, pak jste byli nehezky ochuzeni o kvalitu. Výrobce ji vyráběl z jiné ingredience, než měl.…
více
Největší stížnosti na tyto změny přichází zejména od seniorů, kteří mají problémy s ohýbáním se k nakoupeným potravinám. Pro většinu z nich bylo lepší vzít si právě lehký příruční košík a do něj naskládat vše, co potřebovali. Na druhou stranu jsou tu však i ti, kteří si právě na tento způsob stěžovali, neboť ho nedokázali nosit delší dobu a furt jej museli někde pokládat. Na webu adbz jsme také psali o triku, díky kterému Češi nakupují zadarmo.
Obchodní řetězce změny hájí
„Hybridní příruční košíky jsou pohodlnější, protože není třeba je nosit v ruce a umožňují pořídit každodenní nákup v potřebném rozsahu. Jsou praktičtější z pohledu manipulace, protože jsou uzpůsobeny pro snadné převážení po prodejně, ale bez nutnosti mít klasický velký nákupní vozík, který řada lidí při denním nákupu nevyužije,“ hájí dle serveru Socr vedoucí korporátní komunikace obchodního řetězce Billa Dana Bratánková.